Током прошле школске године, учитељице Љиљана Соколовић и Јелена Бабић, реализовале су први ауторски међународни пројекат, под називом „Игра“. Љиљана Соколовић је учитељица у прокупачкој Основној школи „Никодије Стојановић Татко“, а Јелена Бабић у школи „Милић Ракић Мирко“.
-Како је постојало интересовање учесника, али и осталих колега за наставак нашег пројекта „Игра“, одлучиле смо да почнемо да радимо на његовом другом делу. Током израде активности и задатака, имале смо на уму и специфичну здравствену ситуацију у глобалу, па се надамо да ћемо успети да успешно реализујемо и овај пројекат, рекла је учитељица Љиљана Соколовић.
Она је навела да је први део пројекта, судећи по реакцијама и евалуацији од стране наставника и деце, био занимљив и својим садржајем је понудио разноврсне и интересантне активности.
-Надамо се да ћемо постигнути квалитет успети да одржимо и током трајања другог дела пројекта. Поред тога што ће бити реализован преко фесјбук групе, он ће бити постављен и на еTwinning платформу. Изабрале смо да тема нашег пројекта буде“игра“ зато што је она деци најприроднија и најближа активност. Кроз игру се развија машта, креативност, негује се добра социјална клима у одељењу, која заправо предствља моћно наставно средство преко којег се могу лако усвојити знања и изградити вештине. Учешћем у пројектима, ученици се анимирају на развијање бројних вештина и компетенција, подстиче се њихова интелектуална радозналост, истраживачки рад, иновативност, развијају се добри сараднички односи и ствара пожељна социјална клима у одељењу. Деца се уче да сарађују и размењују идеје и искуства и са децом из других држава, истакла је Соколовић и додала да у току реализације задатака, ученици развијају своје критичко мишљење, јачају сарадничке односе, стварају квалитетнију комунукацију и покрећу себе и друге на креативност.
eTwinning је интернет портал који повезује запослене у школским и предшколским установама широм Европе, са циљем да им омогући да заједнички осмишљавају и спроводе пројекте, размењују идеје и примере добре праксе, повезују ученике и обогаћују наставу.
Кроз активности и задатке пројекат „Игра“ се ослања и на циљеве одрживог развоја УН, а на његовој реализацији учитељице ће почети да раде почетком септембра, а он би како наводе, требало да траје до краја децембра ове године.