Од како је у јануару 2011. године тадашња власт потписала уговор о скупљању, превозу и депоновању чврстог комуналног отпада са фирмом Пор Вернер Вебер, општина Прокупље се редовно суочава са истим проблемима и оправданим незадовољством грађана. Осим што је у почетку доминирао проблем вишеструког увећавања цена и начина обрачунавања, готово редовно се понавља проблем квалитета вршења услуга.
Ружне слике у зонама контејнера који често буду препуни и примедбе грађана да се боре са смећем од кога на појединим локацијама не могу да прођу, последњих година постају доминантан проблем у овој области. С правом се тражи већи број контејнера у густо насељеним деловима града као и ажурније реаговање након чишћења снега.
Грађани и оправдано постављају питања да ли је све ово резултат неорганизованости и неажурности уз констатацију да то очигледно не смета угледу фирме Пор Вернер Вебер. Тим пре јер се исти недостаци понављају из године у годину тако да се намеће закључак да између осталог разлози за то леже и у погубном уговору потписаним на невероватних 25 година. Очито да квалитет односа према повереном послу лежи и у тој сигурности на дуг временски период као и у чињеници да на тај начин нема конкуренције.
У оваквој ситуацији актуелно руководство општине се неће мирити са оваквим стањем ствари и због свега наведеног до сада није дозволило ниједно повећање цена које је затражено од Пор Вернер Вебера. Комунална инспекција ће све интензивнје вршити контролу и предузимати мере из своје надлежности и један од приоритетнијих задатака биће подизање квалитета вршења ове услуге као предуслова за здравији, чистији и лепши град.
Коришћене фотографије портала “Прокупље на длану”