У Основној школи „Ратко Павловић Ћићко“, недавно је обављена обука и истраживање у оквиру којих се испитивао квалитет и заступљеност употребе дигиталне технологије у настави. Истраживање је извршено у оквиру пројекта под називом „Селфи“. Селфи је бесплатан, једноставан и прилагодљив инструмент, који школама помаже да процене свој положај, с обзиром на примену технологије за учење. Резултате добијене употребом Селфија, оне могу употребити тако што ће покренути расправу о томе како технологијама подржати наставу, учење и вредновање ученика. На основу тога имају могућност да обликују акциони план и да одреде приоритете, а поступак могу понављати у одређеним временским размацима, како би оценили напредак и утврдили у којим је областима потребно даље деловање.
-Испитаници су били руководиоци Школе, наставно особље и ученици. Истраживање је показало да смо на добром путу, када је дигитализација у питању и да на прилично добар начин уводимо технологију у наставу. Ово учешће у пројекту се може употребити за дијалог у школској заједници о томе како би дигитална технологија могла још боље да се искористити при учењу, рекла је директорка Основне школе „Ратко Павловић Ћићко“ Весна Тодоровић.
Она је навела да је ово истраживање омогућило да увиде на којим пољима још треба додатно да раде.
-Истраживања су рађена у школама посебно, али основу имају на нивоу Европске уније. Наш задатак сада јесте да наставимо да сакупљамо беџеве разних пројеката, јер они представљају знак успешности и самовредновање. Наша успешност се овај пут огледала у томе да смо довољно дигитализовали саму наставу, истакла је Весна Тодоровић.