Почетком септембра, прокупачке учитељице Јелена Бабић и Љиљана Соколовић, учествовале су на ИМО самиту, који је по први пут одржан у Србији, у организацији Института за модерно образовање.
-Tо је био практични скуп најбољих примера употребе ИКТ–а у онлајн и хибридној настави и ИТ радионица за рад са дигиталним алатима. Првог дана самита слушаоци из земље имали су прилику да чују предавање моје колегенице Љиљане Соколовић и мене. Времена се мењају и све више савремена технологија узима маха у свим сферама, па и у образовању, а ми се трудимо да применимо многе ствари у настави. Изузетна посећеност и позитивни коментари како колега, тако и организатора, само су нам ветар у леђа да наставимо даље и пружимо максимум у раду, у сваком погледу, истакла је учитељица Бабић.
Како је навела циљ ИМО самита, био је да на једном месту обједини креативна, практична и применљива искуства свих просветних радника и едукатора, који активно користе образовну технологију, али и да пружи нове идеје, које ће повећати мотивацију, интерактивност и интересовање ученика током онлајн и мешовите (хибридне) наставе.
На самиту је учествовало 36 наставника са својим предавањима, који су аплицирали својим идејама и активностима.
-Како се образовни систем нашао пред огромним развојним изазовом, позитивне, практичне, креативне и применљиве идеје наставника, сматрају се незаменљивим ресурсом у домену стручног усавршавања свих запослених у просвети. ИМО самит добрих идеја 2020. настао је као резултат вишемесечне анализе образовних саветника и стручњака, који су, пратећи наставничка искуства из праксе, креирали програм активности, који ће сваком наставнику помоћи да превазиђе изазове хибридне или онлајн наставе, и то посредством образовне технологије у Револуцији 4.0, објаснила је ова учитељица.