На навод појединих портала да је набавка расхладних витрина за млечну пијацу Град коштала 20 милиона динара, истичемо да су информације нетачне и непроверене. У овом случају, поједини новинари док су обрађивали наведену тему и пожурили да ставе бомбастичан наслов, изгледа да су “оставили код куће” професионализам, непристрасност и проверу сваке информације пре објављивања, на шта их обавезују Закон о јавном информисању и медијима и Кодекс новинара Србије. Објављивањем ове непроверене информације, по ко зна који пут довели су у заблуду грађане Прокупља.
Истичемо, да је набавком млечних витрина за опремање Зелене пијаце у Прокупљу, завршена трећа фаза овог великог пројекта за коју је из градског буџета издвојено око 20 милиона динара. Дакле, комплетна трећа фаза кошта 20 милиона док је цена једне расхладне витрине 191.160,00 динара без ПДВ-а, односно 229.392,00 динара са ПДВ-ом, што би значило да је укупна уговорена цена за четири витрине 764.640,00 динара без ПДВ-а и 917.568,00 динара са ПДВ-ом. Све наведено, пише у Уговору који је потписан са понуђачем.
Законом о јавном информисању и медијима прописано је да су новинари односно уредници дужни да са пажњом примереном околностима, и у складу са правилима новинарске струке, пре објављивања информације која садржи податке о одређеној појави, догађају или личности провере њено порекло, истинитост и потпуност.
Овом приликом желимо да истакнемо да поједини портали зарад повећања читаности а самим тим и материјалне добити, пласирају непроверене и непотпуне информације, а све на штету грађана који их прате и читају. Житељи Србије и Прокупља заслужују истину, што овде није случај.