У периоду од 25. до 27. новембра у Крагујевцу је одржан 12. Међународни сајам туризма и сеоског туризма. Овај догађај окупио је велики број туристичких организација и излагача, не само из Србије, већ и из региона. На овој престижној туристичкој смотри учешће је узела и Туристичка Организација града Прокупља.
Поред промотивног материјала који приказује нашу укупну туристичку понуду, ТО Прокупље се представила и са многим производима са нашег поднебља. Тако на пример, посетиоци штанда ТО Прокупље могли су да се упознају са најбољим винима из наших најпознатијих винарија Топлички виногради, Доја, Аранђеловић, Костић и Станковић, са најпознатијим ракијама фирме Прокупац али и са газдинстава Аранђеловић, Каличанин и Нешовић, са палетом производа фирми Боки Фуд и Пионир-огранак Прокупље, произвођачима меда са газдинстава Лазић, Трмчић и Пршић и са многим осталим домаћим производима.
Директор ТО Прокупље Симон Симоновић учешће на овом сајму оценио је изјавом:
„Учешће на неком сајму туризма подразумева озбиљну припрему, како тематски, тако и у оперативном и логистичком смислу. То је озбиљан задатак јер сте у улози амбасадора свог града и свог краја и ту не сме бити грешака. Поред непосредне промоције у виду разговора са посетиоцима, штанд посећују и многе важне личности, различите ТВ екипе и продукције, угоститељи, представници важних компанија, различите установе, организације, удружења као и остали излагачи, тако да цео концепт излагања и промоције тражи велику концентрацију, озбиљност, рад и труд. Такође, начин брендирања штанда као и концепт излагања, сваком посетиоцу јасно говори о томе из каквог града та Туристичка организација долази, тако да је у том смислу одговорност заиста велика јер се сви труде да места из којих долазе прикажу у најбољем светлу”.
–Ово нам је први наступ на Међународном сајму туризма и сеоског туризма у Крагујевцу и мислим да смо се одлично припремили, тематски погодили циљну групу посетиоца али и достојно репрезентовали наш град и цео наш крај. Имали смо велики број интеракција, што се може видети и мерити преко наших друштвених мрежа, посебно преко званичне Фејсбук странице, изјавио је Симоновић.
-Присуства сајмовима туризма су изузетно важна јер су то места велике фреквенције и интеракција где посетиоце тих сајмова, који још нису посетили наш крај, доводите у потенцијалну жељу да га обиђу, што је, поред сталне афирмативне промоције, примарни циљ учешћа на сајмовима, рекао је Симоновић и овом приликом се захвалио на изузетно великој подршци градоначелнику Милану Аранђеловићу и председнику Скупштине Дејану Лазићу.