Turistička organizacija Opštine Prokuplje započela je promociju seoskog turizma u podjastrebačkim selima. Cilj ove kampanje pod nazivom „Ja volim Jastrebac“ je da se promovišu netaknute prirodne lepote,kao i da se očuva seoska sredina i kulturna baština,ali i da se ekonomski motiviše lokalno stanovništvo da tu ostane,stvarajući uslove za konforan život. Ovo predstavljanje seoskog i ujedno etno turizma u skladu je sa sve većim interesovanjem domaćih i stranih turista da odmor provedu u ovakvom okruženju.
Predstavnik Turističke organizacija Prokuplje Bratislav Lukić,rekao je da će ova organizacija pomoći pre svega u delu promocije ove oblasti,njene prirodne lepote i smeštajnih kapaciteta na Sajmovima turizma.
-Možemo dosta uraditi i u smeru postavljanje turističke signalizacije koja će na pravi način obavestiti turiste o svim znamenitostima,a samim tim i o seoskim domaćinstvima koja nude turističke usluge – rekao je on i dodao da je posebno važno raditi na razmeni iskustava sa ostalim sredinama gde seoski turizam odavno beleži vrhunske rezultate.
Ono što svi očekuju od kampanje „Ja volim Jastrebac“ je da svi zainteresovani ljudi koji žele da posete našu opštinu,a i žitelji našeg grada,dobiju jednu zaokruženu ponudu gde mogu da provedu divan odmor okruženi prirodom i najrazličitijim sadržajima.