Od kako je u januaru 2011. godine tadašnja vlast potpisala ugovor o skupljanju, prevozu i deponovanju čvrstog komunalnog otpada sa firmom Por Verner Veber, opština Prokuplje se redovno suočava sa istim problemima i opravdanim nezadovoljstvom građana. Osim što je u početku dominirao problem višestrukog uvećavanja cena i načina obračunavanja, gotovo redovno se ponavlja problem kvaliteta vršenja usluga.
Ružne slike u zonama kontejnera koji često budu prepuni i primedbe građana da se bore sa smećem od koga na pojedinim lokacijama ne mogu da prođu, poslednjih godina postaju dominantan problem u ovoj oblasti. S pravom se traži veći broj kontejnera u gusto naseljenim delovima grada kao i ažurnije reagovanje nakon čišćenja snega.
Građani i opravdano postavljaju pitanja da li je sve ovo rezultat neorganizovanosti i neažurnosti uz konstataciju da to očigledno ne smeta ugledu firme Por Verner Veber. Tim pre jer se isti nedostaci ponavljaju iz godine u godinu tako da se nameće zaključak da između ostalog razlozi za to leže i u pogubnom ugovoru potpisanim na neverovatnih 25 godina. Očito da kvalitet odnosa prema poverenom poslu leži i u toj sigurnosti na dug vremenski period kao i u činjenici da na taj način nema konkurencije.
U ovakvoj situaciji aktuelno rukovodstvo opštine se neće miriti sa ovakvim stanjem stvari i zbog svega navedenog do sada nije dozvolilo nijedno povećanje cena koje je zatraženo od Por Verner Vebera. Komunalna inspekcija će sve intenzivnje vršiti kontrolu i preduzimati mere iz svoje nadležnosti i jedan od prioritetnijih zadataka biće podizanje kvaliteta vršenja ove usluge kao preduslova za zdraviji, čistiji i lepši grad.
Korišćene fotografije portala “Prokuplje na dlanu”