Привредно-туристичка манифестација „Дани прокупца“, по пети пут је одржана у Прокупљу, у организацији Удружења „Волимо Јастребац“, „Јастреб-епигенија“ и Филм клуба Прокупље.
На дводневном дружењу представника винарија, дестилерија и туристичких потенцијала топличког краја, посетиоцима је презентована ова специфична сорта грожђа која је бренд не само Прокупља и Топлице, већ и целе Србије. Ова манифестација је и покренута с намером да се негује и чува на топличким просторима, јер је то крај који има све предиспозиције за још већи развој виноградарства.
Пети по реду „Дани прокупца“ окупили су произвођаче али и љубитеље грожђа и вина у Галерији „Божа Илић“, када је и одржана панел дискусија о прокупцу, сорти грожђа чије име носи порекло као и Прокупље, у част Светог Прокопија, заштитника нашег града. О овој теми говорио је отац Слободан, представници Компанија „Рич“ и „Фестина ленте“, испред Удружења „Јастреб епигенија“ присутнима се обратио Александар Милановић, испред Удружења винара Топлице, Милован Станковић. У дискусији о прокупцу говорио је писац Ђорђе Митровић, Михајло Димитријевић, испред Удружења „Волимо Јастребац“ и Жикица Јовановић, председник Филм Клуба Прокупље.
Други дан манифестације организован је у ресторану „Деспот“, а овај централни догађај отворили су Александар Милановић, Милован Станковић и овогодишњи промотер Ђорђе Митровић, аутор књиге „Дрвене лутке“, која у свом садржају презентује туристичке потенцијале топличког краја.
Своја вина и производе од грожђа представило је више од 20 произвођача, што је била прилика да посетиоци пробају и оцене њихов квалитет. Ова манифестација од великог је значаја за унапређење производње вина и развој туризма у нашем крају, а у том смеру су се и одвијали разговори и размена искуства свих учесника.