–Током прошле године око стотину Прокупчана затражило је помоћ Организације потрошача приликом враћања или замене неквалитетног или неодговарајућег производа, казала је председница те Организације у Прокупљу Снежана Апостоловић.
Према њеним речима међу тим пријавама најчешће је било притужби на квалитет обуће, одеће, беле техникe, мобилних телефона и телевизора као и других електронских уређаја, чак и намештаја, док се купци веома ретко се одлуче за враћање неисправних намирница које радије бацају.
Како је нагласила Апостоловић рок за враћање сваког неисправног производа је шест месеци док већина светских трговина које послују у Србији враћају и мењају гардеробу у року од месец дана.
Како наглашава и даље постоје велики проблеми када се ради о замени или враћању производа па Организација потрошача мора више пута да интервенише како би неки производ био замењен или враћен, а често се догађа да трговци и поред свих интервенција не желе да врате производ.
Нажалост ми сада можемо да помогнемо само путем медијације али има наговештаја да ће део наших ингеренција убудуће прећи на Тржишну инспекцију која ће у таквим ситуацијама моћи да пише и пријаве.
–Пандемија корона вируса потпуно је променила навике купаца у Србији и у великој мери их окренула коришћењу интернета приликом куповине најразличитијих производа, од беле технике до хране, казала је Снежана Апостоловић.
Она истиче да је у доба пандемиjе таква куповина идеална и добро законски регулисана али да људи недовољно знају о њој.
–Зато код нас људи и даље без обзира на пандемију корона вируса масовно иду у куповину не само хране већ и гардеробе и сатима стоје у редовима испред продавница, најчешће брендиране робе светских произвођача, наглашава Снежана Апостоловић председница прокупачке Организације потрошача.
Организација потрошача Прокупље која постоји од 1998. године налази се на адреси Даринке Несторовић 30, а контакт телефон за пријаве је 060/3077099.