Kroz tridesetak radova, na kojima je, prema rečima profesora Vladete Živkovića, predstavio poetiku afekta u crtežima, slikar Veselin Rajović, je ustvari predstavio jedan deo sebe.
-Autor u svoju crtačku avanturu zadire favorizovanjem odnosa laviranog tuša, nadgradnjom bajcem, ugljenom i voštanim i parafinskim pastelom. U sonovnoj varijaciji tuš nad belinama papira je tmast i tamnih okera. Ti odnosi, u varijacijama ukrštenih širokih tragova, burnih petlji, tačkastim prosipanjima i zarezima slučajnosti, rasprskavaju se u eksplozijama i nad implozijama primarnog crtačkog refleksa, rekao je otvrajući izložbu ovog slikara u prokupačkoj galeriji “Boža Ilić” profesor Živković.
On je istakao da natpisivanja ovog autora ugljenom, u ritmu začetog kompozicionog slučaja, na njemu i po njemu, po belinama, ali i površinama, koje laviraju valerski, zadiru dublje u tkivo njegove namere, gradeći tako sledeću oktavu odnosa nad jezercima sušenja lavirunga.
-Raspevanost i zaigranost rukopisa ukazuje na pouzdano iskustvo autora, stečeno u usvojenoj tehnici. Ona ga ne opterećuje, već sigurno i sa lakoćom kojom se diče veštine, iskazuje stanja autora, kao da se radi o “konkretnom”, a ne o apstraktnom sadržaju, naglasio je Živković.
Bez okorelih stavova i uslovljavanja same postavke, prezentacija izložbe se iskristalisala kao produžena ruka slučaja, ambijebnta galerija, zamaha autora crteža i senzibiliteta autora postavke. Na ovaj način crteži Veselina Rajovića, postali su gradbeni element složenih celina, koje oni u svojoj pojedinačnoj likovnoj strukturi, sami po sebi već poseduju.
Autor ovih crteža je redovni profesor na prištinskom Fakultetu umetnosti u Kosovskoj Mitrovici, a za njim je veliki broj samostalnih i grupnih izložbi.
Ovo je prva izložba slika, koju je Narodni muzej Toplice organizovao otkad je proglašena pandemija virusom korona, a danas su je, prema rečima domaćina, posetili najhrabriji ljubitelji ove vrste umetnosti.