Tokom prošle školske godine, učiteljice Ljiljana Sokolović i Jelena Babić, realizovale su prvi autorski međunarodni projekat, pod nazivom „Igra“. Ljiljana Sokolović je učiteljica u prokupačkoj Osnovnoj školi „Nikodije Stojanović Tatko“, a Jelena Babić u školi „Milić Rakić Mirko“.
-Kako je postojalo interesovanje učesnika, ali i ostalih kolega za nastavak našeg projekta „Igra“, odlučile smo da počnemo da radimo na njegovom drugom delu. Tokom izrade aktivnosti i zadataka, imale smo na umu i specifičnu zdravstvenu situaciju u globalu, pa se nadamo da ćemo uspeti da uspešno realizujemo i ovaj projekat, rekla je učiteljica Ljiljana Sokolović.
Ona je navela da je prvi deo projekta, sudeći po reakcijama i evaluaciji od strane nastavnika i dece, bio zanimljiv i svojim sadržajem je ponudio raznovrsne i interesantne aktivnosti.
-Nadamo se da ćemo postignuti kvalitet uspeti da održimo i tokom trajanja drugog dela projekta. Pored toga što će biti realizovan preko fesjbuk grupe, on će biti postavljen i na eTwinning platformu. Izabrale smo da tema našeg projekta bude“igra“ zato što je ona deci najprirodnija i najbliža aktivnost. Kroz igru se razvija mašta, kreativnost, neguje se dobra socijalna klima u odeljenju, koja zapravo predstvlja moćno nastavno sredstvo preko kojeg se mogu lako usvojiti znanja i izgraditi veštine. Učešćem u projektima, učenici se animiraju na razvijanje brojnih veština i kompetencija, podstiče se njihova intelektualna radoznalost, istraživački rad, inovativnost, razvijaju se dobri saradnički odnosi i stvara poželjna socijalna klima u odeljenju. Deca se uče da sarađuju i razmenjuju ideje i iskustva i sa decom iz drugih država, istakla je Sokolović i dodala da u toku realizacije zadataka, učenici razvijaju svoje kritičko mišljenje, jačaju saradničke odnose, stvaraju kvalitetniju komunukaciju i pokreću sebe i druge na kreativnost.
eTwinning je internet portal koji povezuje zaposlene u školskim i predškolskim ustanovama širom Evrope, sa ciljem da im omogući da zajednički osmišljavaju i sprovode projekte, razmenjuju ideje i primere dobre prakse, povezuju učenike i obogaćuju nastavu.
Kroz aktivnosti i zadatke projekat „Igra“ se oslanja i na ciljeve održivog razvoja UN, a na njegovoj realizaciji učiteljice će početi da rade početkom septembra, a on bi kako navode, trebalo da traje do kraja decembra ove godine.