Na navod pojedinih portala da je nabavka rashladnih vitrina za mlečnu pijacu Grad koštala 20 miliona dinara, ističemo da su informacije netačne i neproverene. U ovom slučaju, pojedini novinari dok su obrađivali navedenu temu i požurili da stave bombastičan naslov, izgleda da su “ostavili kod kuće” profesionalizam, nepristrasnost i proveru svake informacije pre objavljivanja, na šta ih obavezuju Zakon o javnom informisanju i medijima i Kodeks novinara Srbije. Objavljivanjem ove neproverene informacije, po ko zna koji put doveli su u zabludu građane Prokuplja.
Ističemo, da je nabavkom mlečnih vitrina za opremanje Zelene pijace u Prokuplju, završena treća faza ovog velikog projekta za koju je iz gradskog budžeta izdvojeno oko 20 miliona dinara. Dakle, kompletna treća faza košta 20 miliona dok je cena jedne rashladne vitrine 191.160,00 dinara bez PDV-a, odnosno 229.392,00 dinara sa PDV-om, što bi značilo da je ukupna ugovorena cena za četiri vitrine 764.640,00 dinara bez PDV-a i 917.568,00 dinara sa PDV-om. Sve navedeno, piše u Ugovoru koji je potpisan sa ponuđačem.
Zakonom o javnom informisanju i medijima propisano je da su novinari odnosno urednici dužni da sa pažnjom primerenom okolnostima, i u skladu sa pravilima novinarske struke, pre objavljivanja informacije koja sadrži podatke o određenoj pojavi, događaju ili ličnosti provere njeno poreklo, istinitost i potpunost.
Ovom prilikom želimo da istaknemo da pojedini portali zarad povećanja čitanosti a samim tim i materijalne dobiti, plasiraju neproverene i nepotpune informacije, a sve na štetu građana koji ih prate i čitaju. Žitelji Srbije i Prokuplja zaslužuju istinu, što ovde nije slučaj.