U periodu od 25. do 27. novembra u Kragujevcu je održan 12. Međunarodni sajam turizma i seoskog turizma. Ovaj događaj okupio je veliki broj turističkih organizacija i izlagača, ne samo iz Srbije, već i iz regiona. Na ovoj prestižnoj turističkoj smotri učešće je uzela i Turistička Organizacija grada Prokuplja.
Pored promotivnog materijala koji prikazuje našu ukupnu turističku ponudu, TO Prokuplje se predstavila i sa mnogim proizvodima sa našeg podneblja. Tako na primer, posetioci štanda TO Prokuplje mogli su da se upoznaju sa najboljim vinima iz naših najpoznatijih vinarija Toplički vinogradi, Doja, Aranđelović, Kostić i Stanković, sa najpoznatijim rakijama firme Prokupac ali i sa gazdinstava Aranđelović, Kaličanin i Nešović, sa paletom proizvoda firmi Boki Fud i Pionir-ogranak Prokuplje, proizvođačima meda sa gazdinstava Lazić, Trmčić i Pršić i sa mnogim ostalim domaćim proizvodima.
Direktor TO Prokuplje Simon Simonović učešće na ovom sajmu ocenio je izjavom:
„Učešće na nekom sajmu turizma podrazumeva ozbiljnu pripremu, kako tematski, tako i u operativnom i logističkom smislu. To je ozbiljan zadatak jer ste u ulozi ambasadora svog grada i svog kraja i tu ne sme biti grešaka. Pored neposredne promocije u vidu razgovora sa posetiocima, štand posećuju i mnoge važne ličnosti, različite TV ekipe i produkcije, ugostitelji, predstavnici važnih kompanija, različite ustanove, organizacije, udruženja kao i ostali izlagači, tako da ceo koncept izlaganja i promocije traži veliku koncentraciju, ozbiljnost, rad i trud. Takođe, način brendiranja štanda kao i koncept izlaganja, svakom posetiocu jasno govori o tome iz kakvog grada ta Turistička organizacija dolazi, tako da je u tom smislu odgovornost zaista velika jer se svi trude da mesta iz kojih dolaze prikažu u najboljem svetlu”.
–Ovo nam je prvi nastup na Međunarodnom sajmu turizma i seoskog turizma u Kragujevcu i mislim da smo se odlično pripremili, tematski pogodili ciljnu grupu posetioca ali i dostojno reprezentovali naš grad i ceo naš kraj. Imali smo veliki broj interakcija, što se može videti i meriti preko naših društvenih mreža, posebno preko zvanične Fejsbuk stranice, izjavio je Simonović.
-Prisustva sajmovima turizma su izuzetno važna jer su to mesta velike frekvencije i interakcija gde posetioce tih sajmova, koji još nisu posetili naš kraj, dovodite u potencijalnu želju da ga obiđu, što je, pored stalne afirmativne promocije, primarni cilj učešća na sajmovima, rekao je Simonović i ovom prilikom se zahvalio na izuzetno velikoj podršci gradonačelniku Milanu Aranđeloviću i predsedniku Skupštine Dejanu Laziću.