Na 42. Međunarodnom sajmu turizma, koji je od 20. do 23. februara održan u Beogradu pod sloganom “Put pod noge”, prisustvovalo je 900 izlagača iz Srbije i 40 zemalja sveta. Na ovoj najvećoj turističkoj manifestaciji u ovom delu Evrope, predstavila se i Turistička organizacija grada Prokuplja.
Vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije, Simon Simonović, izjavio je da je cilj Sajma bio da se predstave ne samo turistički, nego i drugi potencijali našeg grada, ali i da se privuku investitori.
-I pored kratkog vremena za pripreme, smatram da smo dostojanstveno predstavili grad Prokuplje. Zahvaljujući mnogobrojnim partnerima, posetiocima štanda pokazali smo svu raznovrsnost i potencijale naše lokalne samouprave, rekao je on i dodao da su tokom Sajma, ostvareni mnogobrojni kontakti sa domaćim i stranim partnerima, u cilju razmene iskustava o radu turističkih organizacija.
Da se turizmu u lokalnoj samoupravi poklanja velika pažnja, svedoči i podatak da su štand posetili i načelnik Topličkog upravnog okruga Milan Aranđelović i gradonačelnik Prokuplja Aleksandar Simonović.
-Partneri na Sajmu, bili su Hotel “Hameum”, Udruženje “Volimo Jastrebac”, Etno selo Grebac, vinarije „Toplički vinogradi“, „Doja“, „Aranđelović“ i „Kostić“, fabrika “Pionir” – pogon u Prokuplju, “Milan Toplica”, restorani “Olimpik”, “Stela”, “Aleksandar” i “Varoški sokak”, Narodni muzej Toplice, Narodna biblioteka “Rade Drainac” i drugi, rekao je Simon Simonović, koji se zahvalio svima koji su pružili podršku da se na ovom skupu, grad Prokuplje predstavi u najboljem svetlu.