Danas je Organizacija potrošača, obilaskom prodavnica i podelom flajera o pravima potrošača u Prokuplju obeležila Svetski dan potrošača.
Predsednica te Organizacije u Prokuplju Snežana Apostolović istakla je da ona radi već 21 godinu i da je uvek bila, i biće, u službi potrošača.
-Tokom prošle godine obratilo nam se 228 građana za zaštitu svojih prava. Zahvaljujući angažovanju naših članova i tržišnih inspektora, kao i razumevanju velikog broja trgovaca 80 odsto žalbi rešeno je u korist potrošača, izjavila je Apostolović i dodala da se najveći broj reklamacija odnosio na obuću, mobilne telefone i belu tehniku.
Načelnik Tržišne inskepcije Topličkog okruga u Prokuplju Miodrag Arsić naglašava da su tržišni inspektori tokom 2017. godine izvršili 4.200 inspekcijskih nadzora i 950 inspekcijskih kontrola .
-U tom periodu inspekcija je primila 3.200 prijava građana na reklamacije, što je za 13,5 odsto manje u odnosu na predprošlu godinu, izjavio je Arsić dodavši da kupci posebnu pažnju treba da obrate kada kupuju robu putem interneta jer tu postoje najveće mogućnosti za prevare koje se teško dokazuju .