U svečanoj sali Grada Prokuplja održan je sastanak projektnog tima „UČIMO SVI ZAJEDNO“ i konstitutivna sednica radnog tela za inkluzivno obrazovanje. Sednicama su prisustvovali predstavnici lokalne samouprave, član Gradskog veća zadužen za oblast socijalne delatnosti Dejan Živkovića, predstavnici Gradske uprave, predškolske ustanove, obrazovanja i socijale, kao i mentorke za praćenje projekta Milena Marinković i Milena Vasić. Grad Prokuplje je izabran kao jedna od 20 lokalnih samouprava koji su krenuli u realizaciju ovog projekta, čiji je cilj razvoj i unapređenje međusektorske saradnje na lokalnom nivou, primena i unapređenje već uspostavljenih kao i osmišljavanje novih mehanizama za pružanje dodatne podrške deci i učenicima iz osetljivih društvenih grupa i njihovim porodicama . Projekat Grada Prokuplja je fokusiran na najmlađu ciljnu krupu, predškolce i učenike mlađih razreda osnovnih škola, sa naglaskom na tranziciju – prelazak dece i učenika iz predškolske ustanove u osnovnu školu u cilju povećanja obuhvata i smanjenja osipanja dece i učenika iz osetljivih grupa iz vaspitno-obrazovnog sistema.
Sednicu je otvorio većnik Dejan Živković, koji je prisutnima i predstavio ovaj projekat, njegove nosioce i finansijere. Milena Marinković, lokalni mentor je naglasila da su komponente projekta jačanje kompetencija zaposlenih, uz naglasak na resurse koje Grad poseduje na lokalnom nivou, rad sa interresornom komisijom, asistivne tehnologije, promocija inkluzivnog obrazovanja i umrežavanje sektora, razvoj resursnih centara. Radno telo za unapređenje inkluzivnog obrazovanja je još jedan doprinos unapređenju lokalnih politika u oblasti inkluzivnog obrazovanja. Njegov zadatak biće praćenje, planiranje, koordiniranje i implementacija inkluzivnog obrazovanja u Prokuplju. Milena Vasić, kao mrežna mentorka, a ujedno i sama član Radnog tela u svojoj lokalnoj samoupravi je istakla da je potrebno odrediti 3-4 prioriteta na godišnjem nivou, a kako se tranzicija nameće kao jedan od logičnih pririteta, pošto je već navedena u okviru projekta „Učimo svi zajedno”, neophodna je saradnja svih aktera i članova radnog tela, kako bi inkluzija bila na najvišem nivou.