Iz Javnog komunalnog preduzeća “Hameum” Prokuplje saopštavaju da je u prošloj 2017. godini ostvaren visok procenat naplate isporučene vode, kako fizičkim tako i pravnim licima.
Pored građana koji redovno izmiruju svoje obaveze, izvestan broj potrošača izmirio je svoja dugovanja na osnovu sklopljenih sporazuma, a preduzeće je koristilo dostupne i prihvatljive zakonske regulative i postupke prinudne naplate radi regulisanja obaveza. Na osnovu analiza, prosečna naplata iznosi 92 odsto, što se odnosi i na fizička i pravna lica.
-Građani su maksimalno ozbiljno odreagovali na naše apele za izmirivanje dugovanja i pokazali visok stepen savesti. Upravo, to je i doprinelo da poboljšamo kvalitet usluga. Trudili smo se da svaki prijavljeni problem sagledamo u što kraćem roku, izađemo na teren i saniramo prijavljene probleme na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, rekao je direktor JKP “Hameum” Predrag Jovićević i istakao da je najvažnija komunikacija sa građanima i blagovremeno reagovanje na njihove potrebe.
Ovom prilikom Jovićević se zahvaljuje svojim sugrađanima na ukazanom poverenju i redovnom izmirivanju obaveza.