Opštinska organizacija potrošača Prokuplja delenjem propagandnog materijala obeležila je Svetski dan potrošača.
Predsednica prokupačke organizacije Snežana Apostolović rekla je da je jedan od ciljeva obeležavanja upoznavanje građana sa osnovnim potrošačkim pravima.
– Tokom prošle godine zbog neispravnosti proizvoda,isteka roka upotrebe i nejasne deklaracije imali smo reklamaciju od skoro 180 Prokupčana. Najveći broj reklamacija odosio se na mobilne telefone i kompjutere,zatim na kućanske aparate (električne šporete i frižidere) i obuću,izjavila je ona i dodala da je oko 90 odsto reklamacija rešeno u korist potrošača.
Prema njenim rečima organizacija,koja ove godine obeležava 20 godina postojanja i rada,u svom radu imala je dobru saradnju sa lokalnom samoupravom i mnogim republičkim inspekcijama,a naročito sa tržišnom inspekcijom,kao i sa vlasnicima velikih trgovinskih preduzeća.
– Za svaku pohvalu je gest S.Z.T.R. “Čutura” u čijim objektima su pre dva dana cene mnogih proizvoda bile niže i do 50 odsto,rekla je Apostolović istakavši da je ova akcija obradovala sve potrošače.
Reklamacije na kupljene proizvode građani mogu da upute Opštinskoj organizaciji potrošača na telefon 027/ 321-637 ili o64/ 2077003.