Током ове године,на основу Закона о правима пацијената упућено је осам жалби и приговора на рад здравствених радника у прокупачким установама.
– Све жалбе пацијената смо проверавали и решили на обострано задовољство,рекла је саветник за заштиту права пацијената Олгица Вучићевић и додала да се највећи број жалби односио на нељубазан и некоректан однос према пацијентима.
Она је рекла да се свака жалба или примедба пацијента проверава и кад се утврди чињенично стање доноси коначно решење.
Осим решавања жалби,саветник даје и савете пацијентима,везане за остваривање здравствене заштите,као што су остваривање права на превентивну заштиту,право на слободан избор лекара,право на олакшање бола,право на поверљивост и приватност,право на квалитетну здравствену заштиту и друга права.
– Уколико пацијент није задовољан радом саветника за заштиту пацијената на нивоу Општине,он може да се жали Савету за здравље,здравственој инспекцији и надлежном органу Републичког фонда за здравствено осигурање,рекла је она.