Tokom ove godine,na osnovu Zakona o pravima pacijenata upućeno je osam žalbi i prigovora na rad zdravstvenih radnika u prokupačkim ustanovama.
– Sve žalbe pacijenata smo proveravali i rešili na obostrano zadovoljstvo,rekla je savetnik za zaštitu prava pacijenata Olgica Vučićević i dodala da se najveći broj žalbi odnosio na neljubazan i nekorektan odnos prema pacijentima.
Ona je rekla da se svaka žalba ili primedba pacijenta proverava i kad se utvrdi činjenično stanje donosi konačno rešenje.
Osim rešavanja žalbi,savetnik daje i savete pacijentima,vezane za ostvarivanje zdravstvene zaštite,kao što su ostvarivanje prava na preventivnu zaštitu,pravo na slobodan izbor lekara,pravo na olakšanje bola,pravo na poverljivost i privatnost,pravo na kvalitetnu zdravstvenu zaštitu i druga prava.
– Ukoliko pacijent nije zadovoljan radom savetnika za zaštitu pacijenata na nivou Opštine,on može da se žali Savetu za zdravlje,zdravstvenoj inspekciji i nadležnom organu Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje,rekla je ona.