U Galeriji „Boža Ilić“ otvorena je izložba slika slikara i ikonopisca iz Čačka Dragana Jovanovića. Ona se sastoji iz tri celine,prvi je Šahovski ciklus,zatim Ićigo i Osam patuljaka i plavetnilo.
Prema mišljenju likovne kritike on je srpski majstor koji uliva veliki optimizam,a njegova umetnost je izraz nade u dosta zamorenoj savremenoj figuralici,u kojoj je on otkrio skriveni izvor likovnosti.
Dragan Jovanović je,prema mišljenju Dejana Đorića,uspeo da se samoostvari u najređem i likovno najtežem,u fantastici koja ima osnove u belom i božanskom,u lepoti,dobroti i istini,u ikonofiliji i blagobitiju.
– Mnoge njegove slike bave se i ličnim iščitavanjem sveta,objašnjava Milenko Pajić i ističe da Jovanović kombinuje drevne arhetipske i nove kosmogone simbole,dodajući u lanac poznatih i svoje ideje.
– Na leđima njegovog kita,koji je personalizovan,ima ime,karakter,ulogu koja se menja,nalazi se megapolis 21. veka. Isti grad instaliran je na palubi nosača aviona od papira. Autor insistira na igri,a gotovo sve njegove slike obasjane su sjajem detinjstva,naglašava Pajić.
Stvarajući slike skladišta simbola,ovaj slikar predstavlja brojne dimenzije sveta,koje drugačije i nisu vidljive. On crpi drevno (sa)znanje i otvara izgubljene ili zalutale poruke. Saopštava nam istinu spontano i ne znajući da je zna i ne insistirajući da je prihvatimo.