Opštinska organizacija potrošača Prokuplje obeležila je Svetski dan potrošača,15. mart. Podelom flajera u pešačkoj zoni ,kao i u direktnom razgovoru sa članovima ove organizacije,Prokupčani su danas imali priliku da se informišu o pravima potrošača.
-U proteklom periodu povećao se broj građna koji nam se obraćaju za pomoć,jer smatraju da su im ugrožena potrošačka prava. Najčešće se žale na usluge mobilne telefonije, kvalitet mobilnih telefona,tehničke robe,kućnih aparata,dok su prehrambeni proizvodi na poslednjem mestu. Predsednica Organizacije potrošača,Snežana Apostolović je kazala da su građani nedovoljno informisani o pravima potrošača i da zbog toga često ostaju oštećeni,ukoliko im se obrate za pomoć. Prema njenim rečima,oko 80 odsto slučajeva reklamacije roba i usluga bude realizovano u korist potrošača.
Ona je takođe naglasila da potrošači treba da znaju da u prvih 6 meseci imaju pravo na zamenu robe ili povraćaj novca,jer dobro informisan potrošač je i najzaštićeniji.
– Veoma je bitno da u tom periodu kupci ne potpisuju nikakav ugovor koji im nudi prodavac,već treba samo da sačuvaju fiskalni račun,naglasila je Apostolović.
Svetski dan prava potrošača,15. mart,koji je ustanovljen odlukom Ujedinjenih nacija ,prvi put je počeo da se obeležava 1983. godine.
Ako misliš da su tvoja prava ugrožena,pozovi tel. 027-321673 ili mob.064/2077003