26. marta 2013.

Zajedničko opredeljenje i ciljevi

Predsednik Okružnog odbora Socijalističke partije Srbije Dejan Milovanović i predsednik Opštinskog odbora Srpske napredne stranke Darko Laketić su na konferenciji za novinare saopštili da ove dve […]
26. marta 2013.

Delegacija Prokuplja posetila Koretište

Delegacija Opštine Prokuplje posetila je prijateljsko nam Koretište nadomak Gnjilana na Kosovu i Metohiji,povodom Dana škole u ovom mestu. Osnovna škola „Bora Stanković“,koja ima 122 učenika,za […]
22. marta 2013.

Plan za odbranu od poplava

NACRT – OPERATIVNI PLAN ZA ODBRANU OD POPLAVA NA TERITORIJI OPŠTINE PROKUPLJE ZA 2013. GODINU  
22. marta 2013.

Program zaštite poljoprivrednog zemljišta

  PREDLOG GODIŠNJEG PROGRAMA ZAŠTITE,UREĐENJA I KORIŠĆENJA POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA
22. marta 2013.

Sredstva za rekonstrukciju vodovodne mreže

Predsednik Opštine Prokuplje dr Ljubiša Đurković je u Ministarstvu građevinarstva i urbanizma Republike Srbije potpisao ugovor sa ministrom Velimirom Ilićem,vredan 8.800.000 dinara,kojim je omogućena realizacija projekta […]
21. marta 2013.

Obeležen Svetski dan šuma

Kancelarija za decu i mlade Opštine Prokuplje u saradnji sa Javnim preduzećem Srbija šume – uprava u Prokuplju i Javnim preduzećem za zaštitu životne sredine Opštine […]
19. marta 2013.

Počeće radovi na regulaciji dela Stražavačke reke

U Opštini Prokuplje potpisan je Ugovor o izvođenju radova na regulaciji dela Stražavačke reke,koje finansira Evropska unija i Vlada Švajcarske,preko Programa evropskog partnerstva sa opštinama (EU PROGRES). Radove,koji […]
19. marta 2013.

Jedanaesta sednica Opštinskog veća

Opštinsko veće je na jedanaestoj sednici usvojilo izveštaje o finansijskom poslovanju javnih preduzeća i ustanova za 2012. godinu,kao i finansijske planove za ovu godinu. Usvojena je […]
18. marta 2013.

Dva programa za zapošljavanje Roma

– Novina u radu Nacionalne službe za zapošljavanje Srbije je veća pažnja zapošljavanju Roma,kroz dva za njih rezervisana programa zapošljavanja,kazao je direktor Filijale ove službe u […]